صاپا با ایجاد فرهنگ سازمانی مبتنی بر مشتریمداری و ارائه محصولات و خدمات باکیفیت تلاش کرده است، بر تمام ارزشهای سازمانی متمرکز بر منافع مشتریان را حفظ و رضایتمندی آنان را در سطوح کیفی و کمی کسب نماید. برقراری ارتباطات پایاپای، دو سویه و هدفمند، تسهیلکننده و تداومبخش این مسیر خواهد بود. در همین راستا شما میتوانید نظرات و پیشنهادات و نیازهای فناورانه خود را از طریق یکی از راهها و سرویسهای ارتباطی که در ادامه آورده شده، با ما در میان گذارید.
شما میتوانید از طریق شمارههای زیر و یا پست الکترونیکی با کارشناسان دفاتر مرکز صاپا در ارتباط باشید. در اسرع وقت کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود.
تهیه و طراحی شده توسط گروه ارتباطات و رسانه رسا – تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است.
تهیه و طراحی شده توسط گروه ارتباطات و رسانه رسا – تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است.